و خداوند...
قالب وبلاگ

و خداوند...
***شیشه را در برابر سنگ نگه می دارد*** 
نويسندگان
چت باکس


لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و خداوند... و آدرس irantrack.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیامک های عاشقانه

خط رنگی.آی آر

 

زچشمانت نگاهى ده به چشمانم،كه چشم من به هر چشمى نمى نازد.


اجاق خاطره ها را روشن نگه میدارم، تا هیچ وقت گرفتار سردی فاصله ها نشویم


دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه میدهد


عاشق واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب ترا لمس کند، اما افسوس ...


خنده های تو آرزوهای من اند،بــــــــــــــــــــــــــــــخند تا برآورده شوند......


همه نازن تو ناناز . همه سیرن تو پیاز. همه قندن توشكر. همه قلوه تو جگر


عاشقتم : یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت، گفتنش هنر نیست، مسئولیت پذیریش هنراست . . .


من آن مجنون تنهای غریبم که از سهم دو دستت بی نصیبم به دل گفتم که روزی خواهی امد ولی دل میداند او را می فریبم . . .


می توانی بروی قصه و رویا بشوی راهی دورترین گوشه دنیا بشوی من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم من که مرداب شدم کاش تو دریا بشوی . . .


کاش یه روزی «ویکی لیکس» افشا کنه که چقدر دوستت داشتم و بهت نگفتم !


دوشت دالم یه خولده / قد یه سوكس ملده / شلت كلاه دذاشتم / سوكسه هنوز نملده


عشق چیز عجیبی نیست...

 

همین است كه تو دلت بگیرد...

 

و من نفسم


به سلامتی زنجیری که صدسال زیربرف وبارون می مونه،می پوسه، ولی ازهم جدانمیشه، امیدوارم بمونیم، بپوسیم، ولی ازهم جدانشیم


اگه یه روز بفهمم دوستم نداری مثل جوجه های زرد تپلی وسط باغچه میشینم، داد میزنم: پیشی بیا منو بخور !


میلیون ها و میلیاردها آدم توی این دنیا هستند و همه شان می توانند بی تو زندگی کنند ، آخر من بدبخت چرا نمی توانم ؟


میان این همه فکر ، یاد تو پرچم صلحی است که آرام میکند تمام مرا!!!


اگه بازم دلت میخواد / یار یکدگر باشیم/ مثال ایوم قدیم/ بشینیمو سحر پاشیم/ باید دلت رنگی بگیره/ دوباره آهنگی بگیره/بگیره رنگ اون دیاری/ که توش نمو تنها نذاری


هر آنکس عاشق است از جان نترسد یقین از بند و از زندان نترسد. دل عاشق بود گرگ گرسنه. که گرگ از هی هی چوپان نترسد.


اگه عشقت كورم كنه مهم نیست حس بودنت قشنگ تر از دیدن دنیاست


هرکس زخدا می طلبد راحت جانی ، من طالب آنم که تو بی غصه بمانی....


فراموشم مکن ای یار جانی ، که در راه تو دادم زندگانی ، جوانی را به پایت پیر نمودم ، که من سرمایه ام بوده جوانی.


دوست داشتم اشک بودم درون چشمانت متولد میشدم رو گونه هایت زندگی میکردم و زیر پایت میمردم تا بدانی چقدر دوست دارم.


هستی به دلم ، به دل كه نه ، در جانی ، در جان منی و در دلم می مانی .


دلم تنهای تنهاس دیگه از همه سیره،ولی با همه ی درداش برای تو میمیره.


نمی دانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند،میگویند حساسیت فصلیست،آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم.


روی ماهت گر زچشم بی قرارم غایب است یاد زیبایت همیشه در دل من زنده است.


ای معنی انتظار یک لحظه بایست،دیوانه شدم به خاطرت! کافی نیست؟ برگرد و نگاهم کن و یک جمله بگو...

 

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست!


دوستی تکرار دوستت دارم نیست.. دوستی فهمیدن ناگفتنی های کسی ست که دوستش میداری!!!


بوسه ام را می گذارم پشت در / قهرکردی , قهرکردم , سر به سر تو بیا , در را تماما باز کن / هر چه میخواهی برایم ناز کن من غرورم را شکستم , داشتی ؟ / آمدم , حالا تو با من آشتی ؟


به سلطان حقیقت ها فراموشت نخواهم کرد تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.


توی شبهای دلواپسی فکر نکنی که بیکسی / حتی تو اوج غربت هم واسه من همه کسی


نام: بی نام

 

صدایم:سکوت

 

خوراکم:غم

 

دلم:خواهم عشق

 

همدمم:تنهایی

 

تنها کلامم:دوستت دارم


عاقبت یک روز مغرب محو مشرق میشود/ عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق میشود/ شرط میبندم در زمانیکه نه دور است و نه دیر/ مهربانی حاکم کل مناطق میشود/ **به امید آن روز**


ناز آن چشمی كه سویش مال ماست

 

ناز آن چوپان كه سازش مال ماست

 

ناز آن دوستی که شمع راه ماست

 

ناز ان دستی که یار دست ماست

 

ناز ان دوستی که جایش،قلب ماست

 

ناز آن یاری كه قلبش یاد ماست

 

نازم ناز ان نازی که نازش ناز ماست...


دلم اندازه مژه های كوچیك ردیف پایین گوشه چپ چشم راست پشه برات تنگ شده !


% عزیزی

 

٢٠% باحالی

 

٣٠% می خوامت

 

٤٠% بیادتم

 

٥٠% دوستت دارم

 

٦٠% عاشقتم

 

٧٠% خوشكلی

 

٨٠% شیرینی

 

٩٠% فوق العاده ای

 

‎ %‎١٠٠لنگه نداری


بیمارستانم، دکتر گفته اگه نفست نیاد میمیری، اس ام اس دادم بگم(نفسم) بیا..


غم اگر سیرم كند غصه اگر پیرم كند دست بزرگ آسمون اگر زمین گیرم كند بازم میگم دوستت دارم


هواشناسی گفت سرما باعث بدحالی گلها شده SMS دادم ببینم حال گل ما چطوره؟؟؟


زمزمه دلتنگی ام رابه خدا میسپارم، تا به تو برساند كه همیشه به یادت هستم


میدونی فرق تو با پنالتی چیہ پنالتی 50درصد گل ولی تو 100درصدگلی

 

میدونی فرق تو با انار چیہ انار ھزار دونہ است ولی تو یدونہ ای


نبض قلبم در ھوایت بی قراری می کند.درھوای دیدنت لحظہ شماری می کند


اگرنھایت دوست داشتن در یک قطرہ باران است من دریا را تقدیمت میکنم

 

http://www.khaterangi.ir


نظرات شما عزیزان:

یه منتظر
ساعت23:28---23 بهمن 1390
سلام ظاهرا که مشکلی نیست من خودم هم شرکت کردم ولی مشکل نداره

یه منتظر
ساعت22:37---22 بهمن 1390
سلام

با چند پست درباره شهدای هسته ای بببببببببببببببببببببببببببببب بروزم

ممنون میشم اگه در نظر سنجی ما شرکت کنیدپاسخ: سلام... نمیشه توی نظرسنجی شرکت کرد...آخه صفحه ی نظرسنجی، کامل نیس...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ محمدرضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

من محمدرضا 17 سالمه...از علی آباد کتول استان گلستان هستم...خوش اومدین... من تازه این وبلاگ رو زدم... من میخوام حکایت و لطیفه و دانلود نرم افزار و بازی و ... بذارم... شما هم میتونید با پبشنهاددادن به من در وبلاگم کمک کنید... منتظر حرفاتون هستم...
برچسب‌ها وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید